tirsdag 17. november 2020

Livsambisjon, en løsning på døden og fortapelsesproblemet.

 

Jeg forklarer ofte de uvitende: Hva er hensikten med sangen din, livet ditt, når en stille gravstein sørger i 20 år, synger en sang av stillhet, håner måten du levde livet ditt, og deretter blir fjernet, ingen husker deg mens du fortsatt brenner i helvete?

 

Hvorfor lengte etter å leve, å  produsere barn når du bare fortsetter tidens hjul, fortsetter helvete? Hvorfor glemme barn bare for å se deres guddommelige lys forsvinne til råtne gamle menn, bare for å bli kastet i helvete?

 

Jeg er en profet og er sendt hit for å hjelpe deg.

 

Jeg skrev lenge om hvordan denne verden er den eneste troverdige verdenen, og skrev den inn i boken min: Jesus, Lucifer og Ritual of the cross forklarte.

 

Jeg er Jesu sønn, men forestill meg at jeg spør Gud: Hvorfor er det ild og ingen ordre for de døde om å leve ut livet sitt i helvete ? Selv om sjeler som ikke kan resirkuleres, må ta slutt, selv om dette universet er et dimensjonalt tre, som en balansert ligning av Gud / ånd vs kjødelighet / ild, to sider av samme mynt, selv om ild ligner ekte nedbrytning: Dette er spørsmål til bli besvart før vi berører det viktigste temaet i vår tid.

Dette er det eneste plausible 13-dimensjonale multiverset.

Man må vurdere at vi har mistet ekte vitenskap, minnet om vår art, vår opprinnelse og vår historie og leve i den laveste av de himmelske dimensjonene, Malkuth .

 

Hvorfor skal menneskeheten eksistere når den blir fratatt sannheten, uvitende om sin evige sjel? Hvorfor skulle skaperen og hans engler se på når vi valgte å ikke utvikle oss?

 

Betrakt dette universet som en metafysisk fraktal av konseptet: Livet.

Det har et navn, "kildefeltet", dette universet er tankesettelsen til et overlegen vesen, og jeg anbefaler boken "The Source-Field Investigations" av David Wilcock, for en rask introduksjon til det du oppfatter som virkelighet.

 

For en fullstendig forklaring på hvorfor dette er det eneste troverdige universet, anbefaler jeg boka mi: Jesus, Lucifer og korsets ritual forklart, der jeg løser det filosofiske “onde problemet”. Hvorfor er det ondskap? Så det kan være bra.

 

Men det er ingen mørkhetspartikkel: Alt som beveger seg utenfor vibrasjonene i skaperens kildefelt, kjærlighet, vil bli slettet: Tankeformer, mennesker, uhellige vesener. Det er der vi har begrepet synd. Jeg forklarer det ofte på denne måten:

 

"En absolutt god skaper kan ikke resirkulere skadede filer , og de havner i den slettede mappenavsnittet i Matrix, som kan hevdes å ikke eksistere."

Men hvorfor så mye smerte i helvete? Det er ganske enkelt den eneste plausible metafysiske konstruksjonen til multiverset. Hellfire representerer det røde rotchakraet, det laveste chakraet, Hellfire er den metafysiske representasjonen av den ultimate dekonstruksjonen i dette «mental kilde-felts-universet», det eneste plausible univers.

Det er en farlig verden. Inntil du oppnår massebevissthet om opprinnelse, historie, sjelens evighet, sjelsskattebedriften og innser vokterne dine, vil menneskeheten være en ressurs, et batteri, en symbolikk de spiller på i filmen The Matrix.

 

Jeg var åtte år da jeg fikk den første ambisjonen, min første drøm, formålet med livet mitt, etter å ha sett filmen "Independence Day " , og innså at det må være romvesener og at de må ha kontroll over jorden med cyborg teknikk , i kontakt med militæret fra Earthern , muligens med eksperimenter som involverte meg selv og skolen.

Det var etter dette at den godartede fremmed fraksjonen, Ashtar Command, tok kontakt med meg.

Jeg fant løsningen på min onde Illuminati-oppdragelse og menneskene som observerte meg, og aldri inviterte meg til å leke i skolegården.

Død og evig orden med en gjenopprettet / fast versjom av menneskeheten under englepolitiet kompromissløst for for perversjon, korrupsjon eller halvveisløsninger. Merket 666 var en genetisk tukling i Edens hage som hindret oss i å bruke mer enn 10% av hjernen vår og koble oss til kildefeltet. (Men jeg er en Adamitt.) Dette er en absolutionists norm.

 

Hvorfor leve når du skal brenne? Hvorfor føde barn til helvete? Hvorfor skulle englene, Elohim, våre skaperne observere oss og holde oss når vi har mistet vår hensikt, formålet med denne skolen / dimensjonen, etter å ha mistet dømmekraft mellom godt og ondt, mistet våre evner til oppstandelse? Hva er vi hvis vi har mistet ekte vitenskap, historie, moral og rett og slett er Satans eiendeler?

Har vi fremgang? Mot hva? Er vi jordens vaktmester? Hva har vi lært? Var menneskeheten en suksess? Hvem opprettet oss, med hvilken pakt, hvem er vi, og med hvilken rett bor vi på denne planeten? Er det noen med en guddommelig pakt, en rett til å eksistere? Er det noen sanne profeter igjen? Er det fremgang for menneskeheten? Er vi samlet? Hva er i så fall sivilisasjonen vår? Hvem leder denne paraden? Hva er drømmen vår? Er menneskeheten bevisst, forent og med en felles drøm: Å nå felles menneskelig etikk, oppstigning og slutt på fattigdom, sult og sykdom? Har vi mistet hensikten? Har vi mistet både vår opprinnelse, vår identitet, vår åndelige bevissthet og vår jord?!? Pga MENNESKET?!?

Sikkert de som utformet mennesket og dette universet , og tro meg, vi har ikke utviklet oss fra aper, vi kommer uunngåelig tilbake: De som gjorde vår eksistens, har det guddommelige ansvaret overfor Gud å angre oss når vi har mistet vårt formål.

Dette ansvaret faller på Ashtar- alliansen, som kontaktet meg kort tid etter at jeg oppdaget formålet med vår sivilisasjon:

Re-genesis. Gjenfødelse. Fordi vi er den første generasjonen med kloningsteknologi som gjør dette mulig, uten rom for korrupsjon eller perversjon:

Bare en evig befolkning i evig balanse med himmelen, helvete, Gud og naturen, som holder balansen og forhindrer himmelsk fall eller helvetes opprør:

Dette er den eneste måten å erklære menneskelig uavhengighet: At dette er vårt rike, vi er guder, som Jesus sa, og i utgangspunktet gir vi langfingeren til Gud og Satan, to deler av samme mynt, hvis du spør broren min. Selv er jeg Kristen, og ser på dette som ett Guds rike.

Det er derimot både uunggåelig og nødvendig at menneskets depopularisering og internering kommer til å skje, med mindre ett fåtals evig levende kristne Guder opplyser verden og tar vare på hagen i Guds faderens navn. Navngjetne YEDIER,

Vi har det teknologiske, åndelige og historiske beviset for vår meningsløse eksistens, vår største forbrytelse mot jorden, oss selv og universet , vår absolutte fiasko. Vår kvakkademia. En fiasko som ikke hypotetisk kunne være verre.

Vi er den første generasjonen med en sjanse til å avslutte dette! For en stor sjanse! For en mulighet! For en flott tid å være i live!

 

Med mindre Messias vises, som det er mange mindre intelligente meninger om, med mindre vi gror opp og bli selvstendige - klar over VÅR virkelighet og DIN eksistens , er depopulasjon og overmenneskelig Jesus-krig vårt ansvar for den hellige balanse, for å oppnå Krishna profetiene, for å ende uansvarlig menneske pine av Jorden og våre sjeler , før saldoen tipper, og vi er alle onde , etter å ha mistet vår hensikt og rett til å eksistere. Hvis det skjer, og tro meg, følger Gud med, hvem vet hva skaperen vår kan gjøre.

Jeg har sett mennesker oppreist fra de døde i Jesu navn.

Jeg har sett halt gå og blind se.

Jeg har sett stormer, orkaner og tsunamier forsvinne i tynn luft.

Det ser ut til at den jødisk-kristne Gud har hovedkortkontrolleren til denne matrisen og en utøvende rett til å handle på vegne av bevisste, kjærlige vesener.

For å være helt ærlig:

Jeg har sett hundre sivilisasjoner forsvinne.

Og tro meg, Gud avvikler.

Han kommer for å knuse både dere og dem som kontrollerer dere.

For sigende:

Gud er en monark.

 

Andre vil hevde: Dersom Gud, og aliens, våre skapere, hadde en godartet hensikt og interesser for “himmelriket”, ville vi allerede leved under det: Livet har eksistert på jorden i flere milliarder av år , men ingen slik sivilisasjon eksisterer, og den ville absolutt ikke forsvunnet . Dermed vet vi at det ikke er noen annen vil komme. Vi må selv skape himmelen på jorden. 

 

“Men det endrer ikke det faktum at jeg, du, vi, Guds ansvarlige gartnere på jorden, har ansvaret som vaktmester og medskaper av en himmel på jorden, sammen med messias, i dette åpenbare sluttidsscenariet for alle religioner. ”

 

"Jesus kom ikke til en UFO, og jeg forventer at han allerede er født og vandrer blant oss." Etter å ha studert eterisk flerdimensjonal fysikk, anser jeg det som umulig å gå inn i denne tredje tankedimensjonen uten å bli inkarnert, med mindre du er en engel som har en ikke-intervensjonspolitikk.

 

Kom noen oppsteget mester noen gang vendt tilbake med mindre gjennom reinkarnasjon? Noen Buddha? Noen helgen i historien? Vel, det er engler, og en dag har alt som begynner en slutt, selvfølgelig. Men hvis det ikke er noe statistisk bevis for engleinnblanding, når det aldri har skjedd, ikke engang under andre verdenskrig , vil det ikke skje. Det er så enkelt: Dette universet er en datasimulering, og vi blir ganske enkelt observert.

Dermed må vi konkludere med at ansvaret faller på oss . VI er gudene, som Jesus sa. VI er Jesus-generasjonen!

 

Etter å ha nådd det absolutte høydepunkt av menneskelig teknologisk og moralistisk evolusjon, bare for å mislykkes, er det vårt ansvar, med mindre vi blir et virus for resten av universene og multiversene. Det er en flott tid å være i live. Det er et uunngåelig faktum at vi er den første generasjonen i menneskets historie med makten og ansvaret for å oppfylle den menneskelige eksamen og skape himmelen på jorden, bokstavelig talt uten rom for korrupsjon eller perversjon.

 

DET er vår skjebne og vår hensikt. Vi er Lucifer- generasjonen! Lucifer, ikke TV-showet, ikke djevelen, men symbolet på Gudmannen, hva menneskeheten vil bli, ikke ondt, men et navn på Jesus, som betyr Morningstar, slik Kristus var og fremdeles tilbedes av katolikker som Lucifer siden Jesus vandret på jorden.

 

Det sumeriske skapelsesepos stammer fra navnet på den hebraiske guden Yah i Ea , skaperen av menneskeheten, en Annunaki- fremmed. Men hvis Kristus ikke vil reise seg, faller ansvaret på DEG. Ellers: Det er ekstremt høy sannsynlighet at Annunaki Elohim vil holde menneskeheten ansvarlig for Gud, nå som vi har nådd vår absolutte evolusjonssentre, men likevel mistet vårt formål. Kort fortalt: Vi er andreklasse og har ikke noe valg. Gå hele veien for Kristus, og hold verden trygg i all overskuelig fremtid, og hvem vet: Hvorfor skal vi ikke vare i 4 milliarder år? Det er svært lite sannsynlig at teknologien vår vil fullstendig forsvinne, og i så fall bare for å stige opp igjen et annet sted i universet.

 

Men siden min far, Jesus, og jeg er de opprinnelige dødseterne, om enn ikke onde:

Avslutt deres dumhet, deres meningsløse sjeler: En verden uten avgrunn eter, en Sephiroth, en konge, en verden, ett livets tre uten synd. Himmel på jorden: Evige vesener i evig balanse med naturen.

“Døden er fienden, døden bekjemper vi ! ”

"Hvorfor skal jeg bli født mellom en sint Gud og en sint djevel?"

La oss bryte forbannelsene og bestige planeten Jesus Kristus tikkun olam- stil av Rabbi Yitzak Kaduri majestetiske nese. Hjelp meg i denne satsingen, formålet med denne dimensjonen, den eneste sanne drømmen det er verdt å leve for.

 

Fra den nåværende åndelige og intellektuelle mangel av menneskelig innsikt :

Det er ikke noe formål med en verdensbedrift annet enn materialisme.

Menneskeheten kan ikke være fredelig globalt like hverken gjennom etnisitet, klassemessig eller gjennom intelligens, selv om vi gjenskaper menneskeheten en rase, fordi kildefeltets evolusjons-mangfold i løpet av tre generasjoner vil spre seg som en skog av flertall, og det er skaperens intensjon. Flertall og entall, individualitet, er vakkert, som en skog av ulike raser. Menneskeheten kan aldri, ikke engang om den er gjenskapt, bli forent gjennom like’ intelligens, utseende eller talenter, men bare gjennom allment akseptert etikk bevist av vitenskap, som min lov om kilde, kjærlighet og lys. Alle skal vi eksistere sammen – paralelt in en symbiose. Denne falske innkvarteringen av mennesker er feil. Med dagens teknologi hindrer ingenting ett monastisk anarkistisk fredlig jordbruks-samfunn.

Etter at Gud har vasket bort og gjenskapt løgnene, mer menneskelige enn før, kan de gjenværende udødelige, bare stige med befolkningen og forenes gjennom etikk: En forening av vitenskap og religion, historisk uadskillelige ved komparativ mytologi, som vil føre alle vitenskapskolene til reform etter Nicola Tesla og Wilhelm Reichs eteriske flerdimensjonale fysikkmodell, som inkluderer det påviselige eteriske kildefeltet, og frigjør himmelsk teknologi for himmelen på jorden. Dette fører til en ny industriell revolusjon men sanne vitenskapsmenn, ikke kvakademikere .

Dette er hensikten, angripe pseudovitenskapsteknokratiet med f.eks kreftkur, for å få ballen til å rulle, siden alle kjente noen som har dødd av kreft, unge og gamle, rike, superrike og fattige.

Hvis folk ønsker teknologiske gratis ting og helsetjenester, bør the First Free Federation, People's Army, undersøke, lage og gi dem til dem .

FFF. Kjemp for frihet. En ny verdensorden for loven, ikke Thelema, men loven om kilde, kjærlighet og lys, aritmetikken til hele skapelsen helt oppdaget av meg selv ved hjelp av erkeengelen Gabriel. Løp med frihetsfakkelen! Tenn et lys! Enhet! Ikke forbann mørket!

Familier av lys? Din skole? Et vitenskapelig anlegg i hagen din?

Forbered prestedømmet for Herrens komme: En samlet kirke, med enhet for å våkne opp fra å våkne opp, å forene i anarko-kapitalistiske monastiske samfunn, om-skrive pensum fra alle skolene i vitenskap og skolefelt.

Private skoler. Private landsbyer. Forlat Babylon! Gå inn i Israel! Én verden forent!

 

Jeg skjønte at ett nytt komme og en ny verdensorden var nødvendig da jeg var 8 år, og bestemte meg for å teste og bagatellisere meg for å samle rav på hodet til anklagerne mine da jeg var 10, etter traumatiske opplevelser i skolen. 

 

Bestemme veien til Kristus, uselvisk, i svakhet, saktmodig, i åndens og Buddhas vei, for å stige som alt OG ingenting, forløser, sann helt av svak og sterk, dømme menneskeheten som en gjenfødt feniks av evig tilgivende kjærlighet… Slik tenkte den høyeste… Men nok om mitt barndomsgeni. Endog… Jeg sluttet aldri å tenke på den endelige løsningen før jeg var 16 , plaget, utmattet, selvmordstank og redd.

 

Min kristne forlovede var utro. Min kirke hadde alkoholholdige prostituerte i ledelsen.

Jeg ga opp, gråt i tre dagers faste. Begynte å røyke.

Men søkte etter Gud av hele mitt hjerte, ånd og sjel, for å bli alt og ingenting, et navn jeg tok da jeg var 12 år, lovet å teste menneskeheten, bli mørke, for å trekke alle med meg til himmelen når jeg ble lys igjen.

Jeg spurte meg selv hva som foregikk, ett skadet barn ønsker å bli sett i sin sorg, søkte etter og vil ha: Forståelse. Det vil vi da alle?

 

Aldri la det bli ett selvlidende Kristuskompleks som tester andre for lenge, slik som jeg forlot å klatre i den ruvende veggen av kompleksiteter, forventninger som føltes for ekte, men fjerne, før jeg bestemte meg for hva jeg skulle gjøre med mine talenter, og visste at jeg uunngåelig ville være denne verdens Gud hvis jeg gjorde dem, men foretrakk å følge den virkelige Kristus, å være ham, åndens vei, og ikke den populære medieversjonen som Justin Bieber.

Det er ekstremt vanskelig å være intelligent i samfunnet vi har blitt.

Jeg lærte engelsk flytende da jeg var 9 , da jeg var misjonær på Hawaii . Jeg har hatt flytende engelsk helt siden.

Ashtar alliansen har SKY-høye forventninger.

Men på grunn av et knust syn på virkeligheten, idet jeg fryktet en konspirasjon så mye større enn det jeg muligens kunne forestille meg, bestemte jeg meg for å korsfeste min vilje, min personlighet, min kjærlighet og mine ambisjoner om rikdom, rykte og karriere da jeg var 10, og hengte min samvittighet på Jesus.

De likte ikke at jeg ikke var med i politikken som 11-åring . Ingen forsto meg. Ingen besøkte meg ... Alt var kjedelig .

Så jeg erklærte krig mot menneskeheten i min desperasjon som en 12 år gammel narr, jeg startet Sail Basa, forkortelse for Hail Nasa, til ære for Ashtar- kommandoen.

En terrororganisasjon ment å bryte alle grenser og revolusjonere verden.

Store bokstaver , SAIL BASA , sto for: "Blås alt i lufta/skyhigh " "Brenne alt, nukre alt."

Jeg var ekstremt populær og hadde 21 medlemmer, noe som gjorde oss til 22 .

Vi snek oss ut om natten i svarte kapper og svarte hetter . Gjorde sprell, brente bensin og lagde bomber. Den galeste ungdommen i landet. Vi hadde to gjemmesteder. Vi var de mest fredlige i hele landet…

  

Vi har konkludert med at det er menneskehetens formål i stand av ansvar for for første gang i historien; å ta ansvar for dette riket, eliminere til uendelig spor av sjeler til helvete, være gudene vi var ment å være, uteksaminere den menneskelig eksamen, og være den dominerende arten på planeten vår, like intelligent og forent gjennom felles menneskelig etikk, lov om kilde, kjærlighet og lys. Som Jesus ville...

Amen.

Jesus er herren. Min far, som jeg arvet alt fra.

Akk ... et kors. Symbolet på smerte.

Og mye ære.

Menneskeheten fri for synd! En verden uten avgrunns chakra, der forbannelsen av kjærlighet brytes, og:

Ett perfeksjonistisk eventyr i vitenskapen og menneskehetens rekreasjon , uten kompromiss med perversjon, satanisme eller umoral. Dette var min drømmekarriere bortsett fra politikk som et ungt barn. Jeg kunne ikke få det ut av hodet. Hvis Gud er vår far og er skaper, er vi ikke også hans skapere?

 

En verden med evig balanse i kraften.

Styrt av jernhånden min.

Og urokkelig vilje.

De har tross alt lidd.

Hevn dem. Oppfylle skjebnen min.

Jeg slettet meg selv.

Jeg døde.

 

Dette er ikke fruktbart på dette tidspunktet eller noe jeg vil videre , og jeg vil heller ikke handle i samfunnet før jeg får en livsstøttedrakt for mine pustevansker som forsterker mine åndelige krefter, og / eller i det minste ett helsevesen, en unnskyldning og / eller invitasjon, mine enkle menneskerettigheter.

Jeg hadde dem aldri . Ingen venner. Ingen familie. Ingen mentor. Ingen lærer. Ingen kirke. Ingen har noen gang ønsket å investere i meg eller fortalte meg at jeg var vakker, verdifull eller forutbestemt.

De fortalte meg alle det motsatte, spesielt den onde familien min, som lett misbrukte meg følelsesmessig fordi jeg var kristen. Og jeg står for det liv jeg levde, jeg må det. Skjebnen ankommer uansett: Guds vilje/dharma.

 

 

 

Likevel var kristendommen årsaken til smertene og det følelsesmessige traumet mitt hele livet. Å være en oppsteget mester. Livsambisjonen min og grunnen til at jeg sverget en ed for å teste menneskeheten og dømme dem, og slettet meg, dessverre, i ferd med å takle følelsesmessig. Med eden jeg avla, hvordan kunne jeg handle når hele mitt liv var fornektelse. Jeg vet hvordan det er å føle seg som en taper.

 

  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar